Saturday 27 July 2019

အေနေဝးေနေတာ့လည္း

အေနေဝးေနေတာ့လည္း
■■■■■■■■■■■■■

ေရးသူ - Ko Jet (တိတ္တခိုး မွကူးယူသည္)

က်မေယာက်္ားဟာ အရက္ႏြံထဲနစ္သြားျပီးကတည္းက
သူ႕မိန္းမ ေအးေမနဲ႕သားေလးတို႕ကို အရက္ေလာက္
တန္ဘိုးမထားေတာ့တာ က်မကအာပူလ်ွာပူနဲ႕
တုတ္ထိုးဆိုင္ေလးေက်ာင္းေစ်းတန္းမွာေရာင္းတယ္
သားက ၈တန္းက်ျပီး ဆက္မတက္ေတာ့ပဲ ဆိုင္ကယ္
ျပင္ဆိုင္မွာ အလုပ္သင္ေန႕စားဝင္လုပ္တယ္ေလ
က်မလင္ေတာ္ေမာင္ကေတာ့ မိုးလင္းတာနဲ႕
အရက္ဖိုးေတာင္း အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႕ဆိုင္မွာ
တေနကုန္ေသာက္ေနတတ္တာ အစားမမွန္ေတာ့ 
လူကေဖာသြပ္သြပ္နဲ႕ဘာအလုပ္မွမလုပ္နိုင္ေတာ့တာ
ေနာက္ဆံုးရွင္ က်မကိုေတာင္တလမွတခါေလာက္
သားမယားဆက္ဆံေပးတာရယ္
က်မကမလွပါဘူး အသက္ကေလးဆယ္ဝန္းက်င္
ေသြးေတာ့မဆံုးေသးပါဘူး အသားညိဳညိဳ 
မပိန္မဝသူ႕ေနရာနဲ႕သူေတာ့ မိန္းမအဂၤါရပ္ေလးေတြ
ေတာ့ တင္းတင္းရင္းရင္းရွိေနေသးတယ္ဆိုရမယ္
တညမွာေတာ့ သားကသူ႕စက္ျပင္ဆရာကိုအိမ္လည္
ေခၚလာျပီး သူ႕အေဖနဲ႕အတူအရက္ဝိုင္းပါေထာင္ေပး
တယ္ သားဆရာကိုျမင့္နဲ႕ကလည္း မႀကာမႀကာေတြ႕
ဘူးေနက်ဆိုေတာ့ ရင္းႏွီးႀကတယ္ 
ထမင္းစားပြဲဝိုင္းမွာပဲ က်မကအျမည္းနဲ႕လိုအပ္တာ
ေတြစီစဥ္ေပးျပီး အတူထိုင္ကာစကားေလးဘာေလး
ဝင္ေျပာေပါ့ သားကေတာ့ သူ႕သူငယ္ခ်င္းအဖြား
အသုဘသြားေလရဲ႕ စက္ဆရာကိုျမင့္က နည္းနည္းပဲ
မူးေနသလိုရွိေပမယ့္ က်မလင္ငေအာင္ကေတာ့
အေတာ္ေလးမူးေနပံုပဲ က်မကစက္ဆရာနဲ႕မ်က္ႏွာ
ခ်င္းဆိုင္ထိုင္ေနတာေလ က်မေညာင္းလို႕ခဏ
စားပြဲေအာက္ေျခဆင္းလိုက္တာမွာ ရုတ္တရက္ေျခ
ေထာက္တဖက္ကက်မေပါင္ႀကားထဲဝင္လာတယ္
လန္႕သြားမိေပမယ့္ ဒီဟာကိုျမင့္ေျခေထာက္ဆိုတာ
ရိပ္မိပါတယ္ သူ႕မ်က္ႏွာႀကည့္ေတာ့လည္း က်မကို
ရီေဝေဝအျပံဳးနဲ႕ျမႈဆြယ္ေနပံုပါ ထမီအတြင္းထဲကေန
ဝင္လာတဲ႕ေျခဖ်ားေလးဟာ ကြက္တိကိုက်မဟာနဲ႕
ထိေတြ႕ေနတာခံစားရျပီး ေျခမကလႈပ္ရွားပြတ္သပ္
ေနတာမ်ား လက္နဲ႕မျခားပဲ လင္ေတာ္ေမာင္ကေတာ့
အာေလးလ်ွာေလးနဲ႕ေျပာခ်င္ရာစြတ္ေျပာေနတာ
မ်က္လံုးကမပြင့္ေတာ့ဘူး က်မမွာေတာ့ ထိမိတဲ႕
ပြတ္ေခ်မႈရဲ႕ေနာက္ပါေနျပီး စိတ္ဆႏၵေတြတအားကို
ထႀကြေနတယ္ တခါတခါကိုျမင့္ေျခမတုတ္တုတ္က
အဝထဲတိုးဝင္လာတဲ႔အခါမ်ား အရသာရွိလိုက္ပါဘိ
က်မ မ်က္ႏွာရဲ႕ခံစားမႈေတြကိုလည္း ကိုျမင့္က
ေကာင္းေကာင္းသေဘာေပါက္တာေပါ့
" ဝူးေအ့ ေအးေမ ငါေတာ့ အိ ျမေတာ့ဘူး
အိပ္ပီဟာ "
ဆိုျပီး ငေအာင္တေယာက္အနားတင္ေခြေခြေလးလွဲ
အိပ္သြားတယ္ ဒီအခါမွာကိုျမင့္ဟာ ထလာျပီးေတာ့
က်မရဲ႕ဂ်ိဳင္းကေနမယူလို႕ အခန္းထဲေခၚသြားတာ
ခံလိုက္ရတယ္ က်မမွာျငင္းဆန္ႏိုင္စြမ္းမဲ႕ေနပါလား
အိပ္ယာခင္းေပၚပက္လက္ေလးျဖစ္ေနတဲ႕က်မကို
အုပ္မိုးခြစီးထားတဲ႔ကိုျမင့္ဟာ က်မႏႈတ္ခမ္းပါးပါးကို
စုပ္ယူနမ္းလိုက္ပီး ထမီလွန္တင္လိုက္ကာ 
က်မ အေပါက္ထဲသူ႕ဟာကိုတဆံုးထိုးသြင္းပါေတာ့
တယ္ က်မပါးစပ္သာအားေနရင္ အားကုန္ေအာ္ဟစ္
မိမယ္ထင္တယ္ က်မအေပါက္ကပဲက်ဥ္းေနတာလား
ကိုျမင့္ဟာကပဲ ႀကီးထြားေနတာလားမေျပာတတ္
စီးက်ပ္က်ပ္ျပည့္တင္းတင္းနဲ႕က်မတကိုယ္လံုး
တုန္တက္သြားတာပဲ ဟား ခနဲကိုျမင့္အသံက က်မ
ဗိုက္ထဲဝင္သြားတယ္  က်မပါးစပ္ကိုမနမ္းေတာ့ပဲ
ေဘာ္လီကိုအေပၚတြန္းတင္ပီး က်မႏို႕ေတြကိုတျပြတ္
ျပြတ္စို႔လိုက္ တဖတ္ဖတ္နဲ႕ေညွာင့္လိုက္ ကိုျမင့္
တေယာက္က်မကို ကာမအရသာေတြေပးေနတယ္
လင္ဆီကမရေတာ့တာေတြေႀကာင့္ ငုပ္ကြယ္ေနတဲ႕
ခံခ်င္စိတ္ေတြတအားထလာေနတဲ႕ က်မပိပိဟာလည္း
စိုရႊဲေနပါပေကာ 
" အင္းးးဟင္းးးးကိုျမင့္ရယ္…"
ေကာင္းလြန္းလို႕ရမက္ေဇာႀကြကာ အသံထြက္ပီး
ညည္းမိသြားသလို က်မလက္ႏွစ္ဖက္ဟာလည္း
ကိုျမင့္ေက်ာကို ပြတ္သပ္ေပးေနမိတယ္
ကိုျမင့္ကပက္လက္လုပ္ေနရာကေန က်မကိုဆြဲမ
လွည့္လိုက္ခါေလးဖက္ေထာက္ေနေစပီး
သူ႕ရဲ႕လေခ်ာင္းႀကီးကို က်မခါးစံုကိုင္လိုက္ကာ
ပိပိထဲတဆံုးထိုးထည့္လိုက္တာမွာ မခံရတာ
ႀကာျပီျဖစ္တဲ႔က်မ ဖ်တ္ဖ်တ္လူးသြားတယ္
"အင့္…အင့္ ဗ်စ္ ဗ်စ္ "
ကိုျမင့္ေဆာင့္ခ်က္ေတြ ျမန္လာႀကမ္းလာေလ
က်မမွာအရသာေတြရွိေလပါပဲ
ကိုျမင့္ရဲ႕အားျပင္းတဲ႔ထိုးသြင္းမႈေတြစိပ္လာပီး
မႀကာပါဘူး က်မသားအိမ္ထဲပူေႏြးေႏြးသုတ္ရည္
ေတြဝင္ေရာက္လာျပီး ကိုျမင့္လည္းက်မေဘးပစ္
လွဲသြားေတာ့တယ္ ခဏေနေတာ့ကိုျမင့္ဆိုင္ကယ္ထြက္
သြားသံႀကားရျပီးမွ က်မဟာေဖါက္ျပန္တဲ႔မိန္းမ
တေယာက္ျဖစ္သြားပါလားလို႕လည္း ေနာင္တရေန
မိျပန္တယ္ ေအာ္…ကာမအေမွာင္ေႀကာက္စရာ…

                                                  Ko Jet



No comments:

Post a Comment